Känd i Japan
Under en rundtur på robotmuseet i Japan stöter Ben på Tim Buktu som försöker rädda Tokyo från en drake. Har Tim äntligen blivit en ny man eller är det bara ännu en av hans icke-genomtänkta planer att låtsas vara en hjälte?