Den gamla fejden!
Lag Tennyson äter närodlad majs och upptäcker ett återskapande av fejden mellan Hartfields och Munters på majsfältet intill, men när Hex uppväcker familjespöken från den riktiga fejden måste Ben ordna så att de försonas för att lösa situationen.