Bebis-Buktu
Lag Tennyson blir anfallna i djungeln men räddas av ett barn som ser exakt ut som Tim Buktu, men när de upptäcker att det bara är en miniversion av den falske globetrottern, inser Ben att det finns ett annat hot: Mammy Mardröm!