Bugga loss
Ben vinner ett Sumo Slammermästarbälte, men när han återvänder till Rosthögen har Kevin lagt beslag på priset. Rivalen kör iväg i Rosthögen och vår hjälte får anstränga sig för att ta tillbaka sina tillhörigheter.