Chupaca-Bron
Lag Tennyson upptäckter att getterna i en liten by terroriseras av den ökända Chupacabra, men när Ben förstår att det egentligen är doktor Animo måste han besegra den onde doktorn innan han kan använda getessens för att skapa en oslagbar livsform.