Mus på kattmässan
Tillbaks i Usa får Ben inte vara med i en kattcosplaytävling, Top Tail, utan att ha en egen kostym. Men när han blir Rath, en ny kattlik alien med attityd, blir Bens nyfunna vilda sida snabbt lite för mycket för honom.