Vår cirkus
Ben räddar en bandklippningsceremoni på ett universitet och blir utsedd till hedersgäst på galakvällen, men när underhållningen visar sig vara iscensatt av Zombozo måste Ben både besegra den onda clownen och hans mystiska sidekick, Piruett.