Franken-Fajt
Ben sätter sig i Rostbuggen för en körlektion längs sanddynerna på Cape Cod, men han gör en galen U-sväng när Rostbuggyn förvandlas till ett motormonster av Bootleg, en alien som Kevin 11 transformerat till, med krafter liknande Upgrades!