Billy Bajiljon
I Aspen, Colorado vandrar Ben, Gwen och Max för att hitta Glömmaren, men när de inser att de har råkat på Billy Biljons egen "Vinter i juli"-skidort, måste Ben kämpa mot Billy, med hjälp av självaste Glömmaren.