Jakten på bytet
Phil och Max fixar till Omni-koptern och en otålig Ben tar en åktur med Rostbuggen, men när han plötsligt blir fångad av Textrax och prisjägaren behåller bytet själv måste vår hjälte både fly och undvika de ilskna och lurade Kraab och Sixsix!