Se upp för Fågelskrämman
Under ett besök på Penny Bennysons farfars gård jagas Lag Tennyson av en levande fågelskrämma men när Ben upptäcker att Adelskråka ligger bakom det hela måste vår hjälte besegra Adelskråkas chef, den ångdrivne Åke Ånga, för att rädda kusinens gård!