This Flipping Relationship
Pasangan ini mahu jadi rakan kongsi dalam perniagaan ubah suai, tetapi si isteri cenderung untuk terlebih berbelanja, dan kini peruntukan mereka agak tertekan. Tarek tampil untuk mengubah pendekatannya demi memelihara perniagaan dan hubungan mereka.