Married to the Flip
Pasangan bertungan telah meletakkan semua simpanan perkahwinan mereka untuk digunakan pada sebuah rumah, tetapi mereka tersalah jangka bajet pengubahsuaian. Dengan perkahwinan yang semakin hampir, Tarek tiba untuk membantu.