A Flipping Side Hustle
Pasangan ini mahu ubah suai agar bebas hutang, dan mereka lalui permulaan yang bercita-cita tinggi dengan projek ubah suai satu juta dolar. Tarek mahu bimbing mereka mengelak kontraktor teruk dan terlebih peruntukan.