A First Time for Everything
Seorang pengubah suai kali pertama bertekad untuk mempelajari dari mula tetapi masalah mula bertambah sebelum perobohan bermula. Tarek tampil membantu dan mendapati bajetnya tidak realistik dan mahu membimbing orang baharu ini mendapat untung besar.