The Never-Ending Flip
Dua rakan telah menyelesaikan beberapa ubahsuai bersama, tetapi projek terbaru mereka asyik dilanda penangguhan. Tarek tampil dengan nasihat, tetapi dengan masalah tidak henti-henti dan halangan berterusan, pengubahsuai ini hanya mahu menyelesaikannya.