Three Buds and a Baby
Dua pusingan pertama menghasilkan keuntungan dan kini mereka mengharapkan hasil yang lebih baik. Tarek melangkah masuk dan menemui pertengkaran berterusan dan terpulang kepadanya untuk memastikan perniagaan mereka kukuh.