A Big Step Up From Condos
Seorang ejen hartanah hanya mengubah suai dua kondominium dan melebihi bajet setiap kali. Sekarang dia mengubah suai rumah jutaan dolar pertamanya, dan dalam pasaran amat sukar, Tarek tampil memastikan ubah suai serius pertamanya bukan yang terakhir.