Piecemealing a Budget
Seorang ejen hartanah dan isterinya telah membeli rumah ladang pertengahan abad, tetapi bajet mereka untuk ubahsuai adalah lebih kepada satu tekaan. Apabila kesilapan mahal bertambah, Tarek tampil untuk membantu menyiapkan ubahsuai ini dengan keuntungan.