Overlapping Mortgages
Sepasang suami isteri membeli rumah yang rosak akibat kebakaran, dan kini mereka telah membuat tawaran untuk rumah baru yang lebih besar. Tarek cuba membantu mereka mengatasi beberapa halangan besar supaya akaun bank mereka dapat bertahan.