A Million Dollar Hoarder Home
Ejen hartanah dan isterinya membeli rumah sejuta dolar, tetapi ia rumah pengumpul barang dipenuhi tikus. Tarek menghadapi pendekatan bajet rendah dan bertengkar dengan kontraktor mereka yang teruk, sebelum pasaran yang jatuh merosakkan impian mereka.