Small Budget, Big Lessons
Dua rakan memutuskan untuk membeli rumah bersama tanpa dilihat dan menemui masalah asas besar, dan keadaan menjadi tegang ketika mereka bergegas mencari dana tambahan. Sekarang, Tarek tampil membantu dan memastikan persahabatan mereka bertahan.