The Addition Decision
Selepas terlebih bayar hartanah terbaru mereka, pasangan pengubahsuai ini tidak tahu jika membina tambahan berbaloi dengan perbelanjaan tambahan. Setelah berurusan dengan duo ini sebelum ini, Tarek perlu memastikan mereka berada di landasan yang betul.