To ADU or Not to ADU
Seorang kontraktor am yang pernah bekerja untuk Tarek kini mengubah suai rumah jutaan dolar sendiri, tetapi keterlaluan mereka bentuk dan berbelanja terlalu banyak. Tarek berkongsi cara reka bentuk yang hemat kos untuk mengekalkan margin keuntungannya.