Go Fetch!
Dog mencipta alat yang membolehkan dia bermain tangkap baling seorang diri. Cheese yakin yang ia akan menjadi sebuah kejayaan, tetapi Mouse terdesak untuk mempertahankan kedudukannya sebagai pencipta keluarga.