The Roommate
Terdorong kepada gangguan oleh tingkah laku yang riuh rendah, Girl membuat keputusan yang akan dia berpindah ke Grampavan. Ia agak hebat untuknya, tetapi adik-beradiknya mula sedar yang mereka merinduinya.