Founders’ Play
Apabila Adeline berhenti kerana perbezaan artistik, Cheese diupah sebagai pengarah drama tahunan pengasas bandar. Keluarganya gembira untuk membantu tetapi tidak lama kemudian Cheese bertukar menjadi sangat berlagak!