The Swapper
Percubaan terbaru Mouse telah menjadi salah apabila dia menukar otak dengan lalat! Dengan bantuan kumpulan itu, Mouse dengan tergesa-gesa cuba mempulihkan keadaan aneh ini sebelum mentornya, Profesor, mengetahui kekecohan saintifik besar ini!