Mighty Fighty Robots
Ada pertandingan melawan robot dan kumpulan itu mahukan hadiah kemenangan - tiket taman tema. Mereka minta untuk gunakan robot kuat Mouse, tetapi dia lebih suka membantu mereka membina robot mereka sendiri.