X Marks The Spot
Kanak-kanak ini menemukan peta harta karun - dan kemaruk memburu harta karun keluarga. Ia tidak membantu Cheese yang sedang menyiarkan keseluruhannya secara langsung, menyiarkan setiap pergerakan.