Dog Days
Apabila Dog berada di rumah dengan kaki yang cedera, Mouse cantumkan patung beruang ke dalam fikiran Dog, supaya melalui patung itu, Dog sekurang-kurangnya boleh melakukan aktiviti luar secara maya.