L.A.R.P. Out Loud
Apabila ibu ayah mengosongkan ruang di loteng, adik-beradik ini bersaing untuk dapatkan bilik tidur mereka seperti saga permainan-pertempuran epik berdasarkan kisah zaman pertengahan Cheese, di mana hanya seorang Raja atau Puteri yang boleh perintah.