The Pied Bagpiper
Cheese sukakan bagpaip yang tidak disukai oleh sesiapa pun kecuali tupai. Dan mereka tidak suka kalau Cheese berhenti main! Cheese perlu terus bermain melainkan kumpulan itu boleh membantu.