Video Game Pain
Apabila CEO membeli arked lama Jocko, kanak-kanak ini diupah untuk jadikannya tempat melepak baharu yang paling hebat. Tetapi apabila mereka tahu CEO memutuskan untuk hapuskannya, Boy perlu mengalahkannya dalam pertempuran permainan video.