Future Proof
Kanak-kanak ini tertanya-tanya apa mereka akan jadi apabila mereka dah dewasa, Mouse mempertingkatkan kuiz kerjaya dalam talian menyebabkan Boy terfikir yang dia ditakdirkan untuk menjadi angkasawan dan Girl seorang pemeriksa keselamatan yang membosankan.