Fix It Yourself
Kanak-kanak mula mengitar semula barangan yang rosak untuk orang ramai di bandar. Tetapi semuanya menjadi salah apabila Cheese mengabaikan cara "perbaiki" tugas mereka untuk menumpukan pada bahagian "menjadikannya kelihatan hebat"...