Gramps’ Gauntlet Of Greatness
Kanak-kanak ini ingin menarik perhatian Atuk dengan melengkapkan tarikan karnival 'Gauntlet of Greatness' yang dia lakukan semasa dia seusia mereka. Tetapi Dog and Girl sepertinya tidak dapat mengalahkannya.