Hitsugaya melawat Karakura untuk jumpa Haru. Haru perkenalkan Hitsugaya dan Karin kepada Yosuke, roh muda yang belum pernah merasai salji. Hitsugaya mahu melakukan Konso pada Yosuke sehingga dia hasratnya tertunai tapi keadaan Haru tiba-tiba merosot.