Ichigo terkejut apabila Chad dan Orihime telah memihak pada Tsukishima dan sanggup melawan Ichigo untuk melindungi "rakan" mereka yang berharga. Sementara itu, Ginjo berusaha membantu Ichigo, tetapi ahli Xcution masih ada menghentikan percubaannya.