Ichigo lari dari rumah dalam kekeliruan selepas menyaksikan rakan-rakan dan keluarganya menyambut Tsukishima seolah-olah telah lama mengenalinya. Berjumpa Ginjo semula, Ichigo lihat perubahan sama juga berlaku pada Riruka dan ahli Xcution yang lain.