Ichigo memulakan latihan untuk mendapatkan semula kuasa Dewa Mautnya di markas Xcution. Latihan pertamanya adalah untuk bertarung dan menang melawan En. Pork, lawan yang dicipta oleh kuasa Fullbring Riruka, “Dollhouse.”