Uryu memulakan siasatannya sendiri untuk menjejaki musuh yang menyerangnya. Semasa dia mencari petunjuk, dia perasan bahawa orang yang rapat dengan Ichigo bertindak pelik. Sementara itu, latihan Fullbring Ichigo hampir selesai.