Uryu meminta Orihime untuk menyembuhkan kecederaannya selepas merasakan bahawa penyerangnya kini telah menghubungi Ichigo. Sementara itu, Ichigo memasuki latihannya dengan Ginjo di dalam kuasa Fullbring Yukio "Penceroboh Mesti Mati."