Grand Fisher muncul di hadapan Ichigo dan rakan-rakannya. Lompang itu gunakan umpan untuk mencari manusia dengan tenaga rohani yang kuat. Ichigo terkejut apabila melihat rupa gadis muda yang dilihatnya enam tahun lalu, pada hari ibunya meninggal dunia.