Înfrângerea zdrobitoare
Se pare că Hawkodile are sentimente zdrobitoare pentru Dr. Fox și ca rezultat, sentimentele lui îl zdrobesc la propriu. Dar el nu vrea să vorbească cu nimeni despre asta, și atunci eroii noștri îl ajută să își mărturisească sentimentele.