Concentrarea
Unikitty pierde mereu în fața lui Puppycorn la jocurile video, așa că o roagă pe Dr. Fox să îi dea o super consolă de joc. Unikitty vede că de fapt poate controla oamenii, iar castelul se transformă într-un joc video real.