Povești de groază
La petrecerea de Halloween, Unikitty vede că lui Rick nu îi e teamă de nimic! Ca să-l facă să intre în atmosfera sărbătorii, eroii îi spun povești de groază, sperând că Rick se va speria. Poveștile sunt din ce în ce mai înfricoșătoare.