Magie... tragedie
Richard prezintă un număr de magie, iar Dr. Fox devine obsedată să afle care e secretul din spatele fiecărui truc magic. În timp ce își pune toată inteligența în serviciul acestei demascări, oare Dr. Fox e pe cale să distrugă miracolul magiei?