BatKitty
Unikitty și prietenii ei sunt la spălătoria locală. Unikitty găseşte uniforma lui Batman și începe să lupte împotriva infracțiunilor. Unikitty are nevoie de ajutorul prietenilor, deghizați ca Robin, pentru a-l opri pe Frown.