Micul Prinț Puppycorn
Puppycorn își dă seama că și el e prinț și acum vrea să conducă regatul! În ciuda părerii celorlalți, Unikitty îl înscăunează pe Puppycorn, dar curând realizează că responsabilitatea e prea mare pentru el și că ideile sale nu sunt bune.